ιστολόγιο για τους μαθητές του 8ου Δημοτικού Σχολείου Κομοτηνής και τους φίλους

Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2013

στιχάκια ...αφιερωμένα!

Στιχάκια προσωπικά,που κάνουν ομοιοκαταληξίες με τα ονόματά σας.
Όπως τα εμπνευστήκαμε στην τάξη ή λίγο αλλαγμένα.
Αφιερωμένα στα δευτεράκια, που για λίγο καιρό ήταν τα δευτεράκια μου!

Έχω φίλη μου τη Στέλλα,
που είναι όμορφη κοπέλα
της αρέσουν τα καπέλα
και κρατάει μια ομπρέλα.

Τον ξέρετε τον Μάριο,
που παίζει "Σούπερ Μάριο";
Και στο μπόουλινγκ κερδίζει
και πολύ πανηγυρίζει.

Να και ο Ιρφάν,
με το καινούριο του μπουφάν.
Τα γάντια του φορά
και μας χαιρετά.

Μας έλειψες, Δημήτρη,
αφού ήσουνα στο σπίτι.
Μήπως είσαι κρυωμένος
ή με γρίπη φορτωμένος;

Γεια σου, Μουχαμέτ,
που κερδίζεις τρία σετ,
όταν παίζεις στο φιλέ,
φίλε μου, ψηλέ!

Ήθελα στη Βαλεντίνη
να χαρίσω μανταρίνι,
τον χυμό του για να πίνει
που είναι μες στη βιταμίνη.

Στο τρέξιμο, τον Γιάννη
κανένας δεν τον φτάνει.
Τη γυμναστική του κάνει
και στα αθλήματα δε χάνει!

Έχω φίλη τη Γεωργία,
που της αρέσουν τα αστεία.
Στα αινίγματα κερδίζει 
και ωραία ζωγραφίζει.

Γεια σου, δεσποινίς Ηλέκτρα,
που ανεβαίνεις στην καρέκλα,
τον πίνακα να σβήσεις 
και την τάξη να φροντίσεις!

Στη γλυκιά την Ουλβιέ
έδωσα έναν κουραμπιέ,
να τον φάει, να γλυκαθεί,
κι αύριο πάλι να ρθει.

Να και η Βασιλική
που αγαπά τη μουσική.
Με τον φιόγκο στο μαλλί
είναι πάντοτε κομψή.

Στη γαλανομάτα Μίνα
θα έδινα μία ψιψίνα,
για να κάνουνε παρέα
και να περνούν ωραία.

Γεια σου, φίλε μου , Αλή,
με το ωραίο το μαλλί.
Το παιχνίδι στην αυλή
σου αρέσει πιο πολύ.

Θα δώσω στον Βασίλη
ένα τσαμπί σταφύλι,
να μου δώσει ένα κοχύλι
και να γίνουμε φίλοι.

Στον φίλο μου, Αλέκο,
θα  πλέξω ένα γιλέκο,
πάντα να είναι γερός
και πολύ δυνατός.

Έφτιαξα για σένα, Κώστα,
μια νόστιμη κομπόστα,
όλο γεύση, όλο φρούτα
και την έβαλα σε κούπα.

Να κι ο Αχιλλέας
που είναι μέλος της παρέας.
Αγαπά τα Μαθηματικά,
μα και τα λαχανικά.

Η φίλη μου η Ελένη
τη σειρά της περιμένει.
Είναι πάντα ευγενική
και υπομονετική.

Καλή συνέχεια, παιδιά!


 

2 σχόλια:

Γράψε το σχόλιό σου στα ελληνικά ή στη μητρική σου γλώσσα. Μην είσαι αγενής, ούτε απρεπής ... μας διαβάζουν παιδιά!